Saturday, August 24, 2013

Holiday Haul - Gran Canaria



Ik ben begin augustus twee weken naar Gran Canaria geweest met het gezin, zalig! Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om iets te kopen! 

I went on holiday with my family at the beginning of August, lovely! Ofcourse I couldn't resist buying something! 


1. Michael Kors - Cat eye sunglasses
2. Primark - T-shirt 'Wild Thing'
3. Primark - T-shirt 'What are you looking at?'
4. Local market - Bracelets
5. Primark - T-shirt Boeddha
6. Burberry - Bikini


Sinds we geen Primark hebben hier, moest ik dus daarheen (noem het nieuwsgierigheid). Dit mondde uit in het kopen van de T-shirts (ik had ze nodig!). De bikini heb ik gekregen voor mijn verjaardag (die pas valt in december) aangezien ik slechts één had voor de hele twee weken (ook nodig dus). En de zonnebril... Wel ik zie het als een investering, een goede zonnebril kost nu eenmaal net iets meer. Ik ben echt heel blij dat ik heb toch gekocht heb, het is zo'n verschil (geloof mij, de verkoopster heeft afgezien...)! Ik heb bewust gekozen voor een tijdlozer model zodat ik niet elke zomer een nieuw paar moet kopen (ik wou ook heel graag de Clubmaster van Ray Ban).

Since we don't have a Primark here, I had to go (call it due to curiosity). This ended in buying all of these T-shirts (which I really needed!). The bikini was an early birthday present (my birthday isn't till December) since I only had one for the entire two weeks (also necessary). And the sunglasses... Well I see it as an investment, a good pair costs more. I am very happy that I did buy them, it makes such a difference (and believe me, the saleswoman needed her patience with me...)! I chose a rather timeless model so I don't have to go and buy a new pair every summer ( I also really wanted the Clubmaster from Ray Ban).



Bisous, S.