Monday, December 16, 2013

Birthday Haul - What I got with my vouchers!


Zaterdag was het mijn verjaardag (jakkes, al 20 jaar...) en toen heb ik veel bonnen gekregen; Zara, Kruidvat, Inno en MAC. Joepie! Natuurlijk kon ik niet wachten en de dag erna en vandaag ben ik al een deeltje gaan opsouperen!
Past Saturday was my birthday (yep, I am 20 now...) and I got a lot of vouchers; Zara, Kruidvat (a drugstore), Inno and MAC. Yeah! Of course I could not wait, so went out and bought a few things already!


Bij Zara kocht ik dit broekrokje ('skort') dat al maanden in de blogosfeer terug te vinden is! Zaterdagavond had ik een verjaardagsfeestje van een vriendin dus had ik ineens het perfecte excuus om het direct te dragen.
(Of ben ik de enige die alle nieuwe kleren die worden gekocht, ook onmiddelijk allemaal wil aandoen?)
At Zara I bought the infamous skort that's been popular in the blogosphere for months now! The exact evening I wore it out to a friend's birthday! Or am I the only one who wants to wear their new clothes immediately after buying them?


Bij Kruidvat waren er ontzettend veel leuke deals! NYC had een deal gaande waar alles van hun gamma 2 voor 5 euro was en Catrice een deal waar het tweede gezichtsproduct aan halve prijs was! 
De twee NYC paletten waren al geruime tijd enorm verleidelijk, vooral die voor groene ogen! Verder wilde ik meer mogelijkheden qua blush dan enkel mijn Rosewood Forest van Catrice die ik altijd gebruik. Dus koos ik een super mooie en natuurlijke abrikooskleurige (Apropos Apricot) en een felroze voor de zomer (Think Pink). Mijn nieuwe lippenstift is ook zo'n oogappeltje... Toen Rimmel met de Moisture Renew uitkwam was ik (samen met mijn Squishy) onmiddelijk weg van In Love With Ginger, een prachtige warm oranje kleur die je zelfs nu kan dragen!
Kruidvat had some pretty good deals going on, so I bought two eyepalettes from NYC that I've been eyeing for and two new blushes from Catrice. I chose a soft orange blush so I could switch between this one, Apropos Apricot, and my Rosewood Forest. The other bright pink one, Think Pink, I bought for summer and the bronzier days! AND at last my new Moisture Renew Lipstick from Rimmel in In Love With Ginger, a gorgeous warm orange colour!


Toen ik een bon kreeg van Inno, wist ik onmiddelijk dat ik een product van Benefit wilde. Ik koos dit palette aangezien het een super mooie champagne-achtige cream oogschaduw had en aangezien ik nog geen paars in mijn collectie had. Even swatchen en ik was verkocht! 
When I got a voucher for Inno, I instantly knew I wanted to buy Benefit. I choose this palette because of Bikini-Tini, a gorgeous champagne colour! After swatching the others, I fell in love!


Kunnen we even stilstaan bij deze prachtige kleuren van MAC? Voor ik de winkel inging wist ik vrij goed wat ik wilde en toen ging ik binnen... Ik kocht een leeg 15x palette zonder vulling, zodat ik stilletjes aan een mooie collectie kan beginnen en deze 3 kleuren mochten als eersten mee; Crème Brûlée, Cranberry en Contrast.
Can we just take a moment and admire these gorgeous colours from MAC? Before I entered the store I knew what I wanted and then I entered... I bought this 15x palette so I could build my small MAC-collection one step by the time. These three colours were the lucky starters; Crème Brûlée, Cranberry and Contrast.


Ik ging niet alleen shoppen op mijn verjaardag, maar ik ging ook naar de kapper! Hopla, een enorm stuk eraf en nu heb ik een lange bob! Ik ben super tevreden!
Not only did I go shopping for my birthday, I also went to my hairdresser! Now I am rocking a long bob! I am super pleased!
Shout out to Hed2To and Rachid Mounadi:
http://hed2to.com/


Bisous, S.