Saturday, October 5, 2013

Lipstick Haul





Ik heb deze twee kleuren gekozen aangezien ik meer 'ik-kan-dit-elke-dag-dragen-zonder-dat-ik-naar-een-feest-lijk-te-gaan' kleuren kan dragen en deze twee zijn een catch! Ze zijn net iets 'plakkeriger' dan de Color Boost van Bourjois, maar drogen evenmin uit en zijn prachtig! Rose & Woody (€4.99) heeft een bruine ondertoon en is dus meer 'nude', terwijl Cherry Berry (€4.99) meer een lichtroze ondertoon heeft. Ze zijn beiden vrij 'licht'/ 'sheer', maar ze zijn zoooo glossy! Nadat ik betaald had, probeerde ik Rose & Woody uit op mijn lippen en ging naar buiten... met het zonnetje dat erop scheen gewoonweg prachtig!
I chose these two colours because I needed more 'nude' lip balms. These two are a catch! They are slightly more 'sticky' than the Bourjois ones, but theu don't make your lips feel dry and they are stunning! Rose & Woody is a more brown tinted nude while Cherry Berry is more of a pinky nude. They are a sheer lip balm, but sooooo glossy! I tried Rose & Woody straight after buying it and stepped outside... It was gorgeous!




Ik dacht; 'Ik heb rode lipstick nodig' tel er een vriendin bij die meegaat en dit is het resultaat! Ik denk dat meer dan de helft van hand volstond met testers, haha! Ik was op zoek naar een rode lipstick met een lichte oranje ondertoon (All you need is red - €2.39), een mooi bessenrood (Dare to Wear - €2.39) aangezien dit de kleur voor de herfst is en een klassiek rood ( Red Rapture - €3.29). De Essence- lipsticks zijn aangenaam op de lippen en blijven lekker lang zitten! De NYC lipstick droeg ik gisterenavond al op een verjaardag van een vriendin. Ik kan je zeggen, zelfs na 3 glazen cava is de kleur er nog steeds! Ook Red Rapture is aangenaam op de lippen en geeft je dat directe glamour gevoel!
So I thought; 'I need a red lipstick', add a friend and this is the result! I think half my hand was swatched, haha! I was on the hunt for a red lipstick with a subtle orange undertone (All you need is red - €2.39), a nice berry-red (Dare to Wear - €2.39) since this is the new fall colour and a classic red (Red Rapture - €3.29). The Essence lipsticks are nice on the lips ans stay on for hours!
Last night I went to a birthday party and wore the NYC lipstick. I can assure you that even after 3 glasses of cava, my lipstick was still there! It is as pleasant as the Essence ones and gives you that instant 'glam' feeling!

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen warm maken voor enkele van deze kleuren!
I hope I got you guys interested for one, two or all of them!

Bisous, S.