Sunday, September 8, 2013

My life - week 1 after exams

Bonjour!

Eindelijk zijn de examens gedaan en dus wilde ik leuke dingen doen met vriendinnen! 

Finally my exams are over, so I did fun activities only with friends!





Donderdag na mijn laatste examen, ben ik gezellig iets gaan drinken in het net vernieuwde Julien Bar Tabac in Antwerpen. Het straalt gezelligheid uit en is zeker een plaats waar je leuke babbeltjes kan doen met je vriendinnen! Een echte aanrader dus!

Thursday after my last exam, I went to the new Julien Bar Tabac in Antwerp to get a drink. It breathes 'cosy' and is absolutely the place where you can chit-chat with your friends! A place not to forget!



Vrijdag zag ik eindelijk een vriendin terug na een dikke 3 maanden. Aangezien ze een keukenprinses is, had ze enorm lekkere pannenkoeken gemaakt! Mmmmmm, ik nam aardbeien mee en dit was het resultaat! Een dikke 7 pannenkoeken verder (en een knoop losser) kregen we het gekke idee om de trampoline te verkennen. Hilariteit verzekerd (en het gevoel dat je 5 bent, zalig).

Friday I finally saw my friend again after 3 months. Because she is a baking-princess, she made super delicious pancakes! Mmmmmm, I brought strawberries and this was the result! After eating like 7 pancakes (and one button looser) we got the crazy idea to explore the trampoline. Just hilarious (and the feeling you're 5 again, wonderful).


Zaterdag had ik afgesproken met mijn Squishy. Na eerst gezellig boodschappen te doen, 'Bridesmaids' en 'Eat, pray, love' te zien, begonnen we te koken. Al shakend en dansend, maakten we spaghetti! Ik moet toegeven, het was heerlijk (onze kookkunsten niet overschattend!). Zelfs de 'Kidibull' in een martini-glas was heerlijk!

Saturday I met my Squishy. After grocery shopping, watching 'Bridesmaids' and 'Eat, pray, love', we started making dinner. We made spaghetti dancing and shaking! I have to admit, it was delicious (our cooking talents not overrating!). Even the 'Kidibull' in a martini-glass was heavenly. 


Vandaag had ik afgesproken met één van mijn allerbeste vriendinnen. Ik zie haar heel weinig (of nog minder) sinds in Nederland studeert. Na het maken van een kindermojito (echt lekker!), vertrokken we naar het parkje achter haar hoek. Met een laken, chips en muziek paraat, babbelden we lekker tot het zonnetje zijn warmte verloor!

Today I met one of my bestest friends. I rarely see her (or even less) since she went studying abroad. After making a 'virgin mojito for kids' (really good!), we left for the little park two streets away. Packed with a blanket, chips and music, we talked until the sun lost its warmth!


Ik hoop dat ook jullie van je week genoten hebben!

I hope you guys also enjoyed your week!

Bisous, S.