Monday, March 21, 2016

Eigen creaties met GoCustomized! (Dutch)


Als Samsung gebruiker ken je het liedje wel: 
iPhone heeft altijd geweldige hoesjes, maar die arme Android gebruikers niet echt, zucht.
We zijn gedoemd om rond te lopen met effen kleuren, te veel glitters 
of iets dat gewoon echt je ding niet is. Wanneer je dan eindelijk een leuk hoesje spot en de prijs ziet, moet je er wel van uitgaan dat die van goud is. 
Maar ik denk iets gevonden te hebben, 
iPhone, wij hebben ook leuke hoesjes...



Vandaag de dag is je gsm bijna zo goed als altijd een verlengstuk van je hand. Is het niet om smsjes te versturen, te Whatsappen, te snapchatten,... dan is het wel om leuke foto's te maken, schuldig. Vanaf ik mijn nieuwe gsm heb, ben ik al op zoek naar een hoesje dat zowel volwassen als toch persoonlijk is. Ik ben 22, glitters, vlinders, te veel bloemen,... dat is nu niet bepaald mijn ding. Ik hou van een mooie foto en een beetje sarcasme. De beste oplossing is dus zelf aan het ontwerpen slagen!

GoCustomized was een geschenk in mijn mailbox. Ik had voorheen een hoesje dat kogels zou kunnen tegenhouden (perfect voor klunzen als ik die hun gsm acrobatische toeren laten uithalen). Het was gemaakt van zeer dik plastic en titanium. Maar geloof mij als er hoeken kapot zijn en je laat toevallig je gsm net op je teen vallen... Ik had serieus een snee in mijn grote teen. 


Ik hoor je al zeggen; "Bij Hema kan je ook zelf hoesjes maken voor een luttele €17,". Klopt, maar elke keer als ik iets wil is de foto te korrelig, te klein, niet scherp genoeg,... het is altijd wel wat. Bij GoCustomized kan je niet enkel hoesjes kopen (de Designer Collectie) voor allerlei gsm's, maar je kan ze ook zelf ontwerpen, zonder pixelproblemen! 

Je kiest het merk van je gsm en dan kan je via "Ontwerp een case/hoesje met foto" (kijk hier) zelf aan de slag! Niet enkel hebben ze hardcases, maar ook softcases (€14,95), flipcovers (€19,95), portemonneetjes (€19,95), houten (19,95),... voor iedereen wel iets. Ik koos voor een hardcase die rondom je gsm gaat. Ik kan die extra millimeter of twee rond het scherm goed gebruiken, haha. En dat voor maar €19,95!

Tijdens het ontwerpen had ik zo veel plezier met het uitproberen van hun eigen patronen, teksten toevoegen en het uploaden van eigen foto's, dat ik eindigde met een grote selectie aan opties (ik had er 7, geen grap!). Na de hulp van mijn goede vriendinnen, koos ik voor deze blauwe tegelvloer met een sarcastische noot. "Blah blah blah", voor al mijn blablabla die je terugvindt in mijn gsm. Lijstjes van lijstjes, nutteloze screenshots met huishoudtips, screenshots van leuke outfits,... noem maar op. Mijn hele brein staat in dat ding. Perfect dan, niet? 


Mijn bestelling was super snel in de brievenbus te vinden! Ik merkte enkel dat mijn hoesje los in de envelop zat, kan misschien een fout geweest zijn, maar ik zag ze liever verpakt in bubbeltjesplastic. Ondertussen heb ik mijn hoesje voor een kleine 2 weken en is die zeker al 10 keer gevallen. Nog geen krassen, geen stukjes die missen, niet minder glans,... Klinkt als goede kwaliteit!

Ondertussen heb ik al 2 nieuwe designs op mijn wishlist, maar die moeten nog even wachten, haha! Neem zeker eens een kijkje en moest je zelf één bestellen, ben ik heel benieuwd naar jouw creatie! Toon het in de comments, tag me op Instagram of Facebook, maar laat hem niet te leuk zijn aub. Anders zie ik die wishlist wel eens groeien buiten proportie, haha!

Bisous, S.


Dit artikel is geschreven in samenwerking met GoCustomized.